My Schedule

Cinta Pastry Fan Page

Thursday 10 May 2012

Choc Moist Cupcake

Assalamualaikum..

Lamanya saya xupdate blog..
Bersawang sudah.. hehe.. Kali ni entri untuk Chocolate Moist Cupcake pulak. Saya guna coklat compound untuk buat ganache, bukan coklat masakan tau... sbb saya cari coklat masakan van houten (ehh macam ni ke eja nyer) xjumpa.... Pada yang xtau ganache tu apa, dia macam topping la.. topping coklat (ini bukan rujukan daripada kamus dewan bahasa tau, tapi rujukan pemahaman kamus saya sendiri) hehehe... Entri untuk Cik As dan Encik Khairul. Feedback dapat : choc moist sangat best, sedap n moist.. Alhamdulillah, lega dengar.

So saya share skit kat sini gambar2 nya.. dari process adunan sampai la jadi kek n siap topping.. hehe

Untuk order : http://facebook.com/cintapastry2012 atau sms : 013-9161884










Thanx Guys.

No comments:

Post a Comment